این سایت یکی از بهترین منابع آموزشی می باشد پس اگر از آموزش های سایت استفاده کنی قطعا به درامد می رسید و طعم پولدار شدن را خواهید چشید

نظرسنجی سایت

آیا برای تهیه ی بسته تخصصصی تخفیف بیشتر میخواهید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 17783

پیوند ها

معرفی تجارت الیمپ ترید


آموزش کسب درآمد با بروکر الیمپ ترید

در این پست قصد دارم ، در مورد تجارت باینری آپشن و همینطور یکی از کارگزاران معروف آن یعنی الیمپ تریدصحبت کنم. هر ساله روش های بیشتری برای کسب درآمد آنلاین بوجود می آید. اما با وجود تنوع زیاد، اکثر مردم هنوز نمی توانند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند. چرا؟ 

واقعیت این است که تقریبا تمام راه های کسب درآمد از اینترنت نیازمند سرمایه گذاری های قابل توجه ایست. مثل هزینه تبلیغات و یا خرید کالاها و ...

با این وجود، راه هایی برای کسب درآمد اینترنتی با حداقل یا بدون سرمایه هم وجود دارد. به عنوان مثال، یعنی تجارت باینری آپشن. باینری آپشن یا گزینه های دودویی، بسیار ساده تر از معامله در بازارهای مالی قدیمی تر ، مثل سهام یا فارکس است. اما شما می توانید درآمد قابل مقایسه با آنچه در مبادلات ارز و سهام ایجاد شده است، کسب کنید. 

که از متداول ترین مشکلاتی که تازه کاران با آن درگیر هستند، پیدا کردن بروکر مناسب برای سرمایه گذاری در باینری آپشن هست. من تصمیم گرفتم برای کمک به تمام معامله گران مبتدی ، یکی از بروکرهای معروف و رو به رشد گزینه های دودویی را به شما معرفی کنم: الیمپ ترید OLYMPTRADE

 

برای شروع کار در باینری آپشن ، تنها چیزی که نیاز دارید 10 دلار سپرده است. حداقل سرمایه برای ورود به هر معامله 1 دلار می باشد، در حالی که سود شما تا 80 درصد برای هر معامله و تا 90 درصد برای کسانی که حساب VIP دارند ، می رسد.

 

فرآیند بسته شدن معاملات به همان اندازه ساده است، بنابراین حتی تازه کارها هم می توانند به سرعت اصول باینری آپشن را یاد بگیرند. همه ی کاری که باید انجام دهید:

 

  • یک دارایی را انتخاب کنید.
  • زمان بسته شدن معامله را هم انتخاب کنید.
  • پیش بینی کنید که آیا قیمت آن دارایی در مدت زمان مشخص شده ، افزایش یا کاهش می یابد.

 


بیش از 60 دارایی در پلتفرم تجاری الیمپ ترید Olymptrade وجود دارد: جفت ارز و ارزهای رمزی (بیت کوین و ...)، کالاها، شاخص ها و سهام. شما می توانید بین 1 دقیقه تا 23 ساعت زمان اتمام معامله ی خودتان را انتخاب کنید.

 

یکی دیگر از ویژگی های خوب بروکر الیمپ ترید Olymp Trade این است که هیچ کمیسیون یا حق زحمه ای برای واریز و برداشت پول نمی گیرد. برداشت پول به طور متوسط 1 روز برای صاحبان حساب معمولی و فقط چند ساعت برای معامله گران VIP طول می کشد. روشهای برداشت پول هم برای همه یکسان است: Webmoney، Neteller یا Bitcoin e-wallets.

 

فقط به مدت یک دقیقه ، می توانید 9$ از 10 دلار سرمایه گذاری سود کنید. و پول خودتان را به کیف پول اینترنتی خودتان e-wallet منتقل کنید.

 

من نمی دانم چگونه در باینری آپشن فعالیت کنم. اما می خواهم یاد بگیرم. آیا بروکر الیمپ ترید به من کمک خواهد کرد؟

 

سایت بروکر الیمپ ترید دارای یک حساب آزمایشی است که در آن شما قادر خواهید بود تا اطلاعاتی را که به دست آورده اید را به کار ببرید، بدون نیاز به سرمایه گذاری و ریسک بر روی پول خودتان. این بروکر باینری آپشن دسترسی به این حساب و تمامی مواد آموزشی را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد.

پس امتحان آن ضرری برای شما نخواهد داشت و می توانید با خیال راحت در این کارگزار حساب باز کنید.

 

هدف ما نتیجه گرفتن شما کاربران عزیز میباشد،پس شما می توانید  ابتدا شروع بکار کنید.موفق باشید

جهت افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید کلیک کنید

 

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 231

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ میباشد.از حضور شما در این وب سایت سپاسگذاریم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما